Skos osi oznacza asymetryczne położenie przedniej i tylnej osi względem siebie. Kąt odchylenia osi to kąt, pod jakim oś odchyla się od osi poprzecznej pojazdu. Kąt jest dodatni, jeśli oś jest odchylona przez prawe koła do przodu w stosunku do osi tylnej. Kąt jest ujemny, jeżeli oś jest odchylona przez prawe koła do tyłu. Wartość ta może być również wyrażona w milimetrach.
Najprościej rzecz ujmując, Set BACK to przesunięcie w poprzek osi.
Jeśli stanowisko do badania pochylenia kół mierzy zbieżność tylko poprzez obliczanie położenia kół przednich, to nierównomierny Set-back spowoduje efekt obróconej kierownicy. Dobra ławka mierzy zatem zbieżność przodu, odczytując tylne koła, aby określić rzeczywisty kąt Set-back. Kąt ten nie powinien przekraczać 8mm. Najlepiej 1-2 mm. Jeśli różnica jest większa, należy sprawdzić całą geometrię zawieszenia i zużycie elementów zawieszenia.